רב העיר במכתב חריף: "להימנע מלרכוש מוצרי שטראוס"

אבי יעקב 3 Comment on רב העיר במכתב חריף: "להימנע מלרכוש מוצרי שטראוס"

גל רבני נגד חברת "שטראוס". רבה של קרית מוצקין במכתב חריף: "אין לחזק חברות וכן רשתות שנלחמים נגד הציבור המאמינים, וודאי יש להימנע מלרכוש מוצרים מכאלו שפועלים בקום ועשה להשתיק ולמנוע את קולם של שומרי התורה בארה"ק". המכתב המלא

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

החרם החרדי על חברת "שטראוס" ומוצריה – עולה שלב, לאחר שהגאון רבי דוד מאיר דרוקמן – רבה הראשי של קרית מוצקין, ומהרבנים החרדים הבולטים, פרסם מכתב תקיף שבו הוא קורא שלא לרכוש ממוצרי חברות שפועלות להשתיק ולמנוע את קולם של שומרי התורה והציבור המסורתי.

בראשית מכתבו כתב הגאון הרב דרוקמן כי "בהיות ומזה חודשים ארוכים מתנהל מאבק שמטרתו למנוע אחיזת המאמינים ושומרי שלמות ארה"ק במערכות השונות, והדבר קשור באופן ברור לעתידו של העם היושב בציון בכמה וכמה עניינים, תוך הסתה פרועה נגד שומרי תורה ומצוות".

רבה של קריית מוצקין הורה במכתבו החריף: "באנו בזה לגלות דעתנו שוודאי אין לחזק חברות וכן רשתות שנלחמים נגד הציבור המאמינים, וודאי יש להימנע מלרכוש מוצרים מכאלו שפועלים בקום ועשה להשתיק ולמנוע את קולם של שומרי התורה בארה"ק".

את מכתבו סיים הרב דרוקמן וכתב: "והשם יערה רוח ממרומים להשיב לב בנים על אבותם ויראנו בביאת משיח צדקנו תיכף ומיד ממ"ש".

כזכור, חברת "שטראוס" הפסיקה את הפרסום בערוץ 14 ומובילה קו מערכתי שמטרתו להשתיק לכאורה ערוצי תקשורת וכלי תקשורת שבאופן תדיר משמיעים קול שמגבה את ציבור בני התורה והציבור המסורתי בישראל.

בעקבות כך הציבור הימני והחרדי החליט להחרים בהמוניו את מוצרי חברת "שטראוס" ואת מוצרי חברות הבת שלה, כדוגמת חברת "עילית" ו"יד מרדכי".

כאמור, כעת הצטרף גם רבה של קריית מוצקין לגל הרבנים שמשמיעים קול ברור נגד השימוש במוצרי "שטראוס" ונגד הכנסתם לבית החרדי והדתי.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    הגאון החסיד רבי דוד מאיר דרוקמן שליט’’א – מחשובי רבני חב’’ד בארה’’ק.